Vi är duktiga!

Siba och jag alltså. Otroligt duktiga!
Mellan klockan 11:20 och 12:40 sprang vi runt nydala, det är NIO KM!!! Vi har aldrig sprungit så långt förut!
Fast att Siba skulle klara de kanske inte vara världens största överaskning ^^

Men att matte som "bara" sprungit fem km innan och då var helt död, de kunde nog ingen människa med förnuftet i behåll kunnat förutspått.
Och ingen kommer och säger att dem sprungit dubbelt så långt på hälften av tiden tack, låt mig njuuuta :)
Så nu är vi jättestolta såklart!
Eller iaf jag, tösen ligger och sover trött i soffan, i väntan på nästa promenad...

-Och förresten gumman! *slänger ett öga på den svarta och vita klumpen som sussar brevid mig*
Tack för att du bestämde dig för att löpa ned min sko.. 
Det är tacken man får för att du får slippa tikskyddet ett tag O_o


Kommentarer
Postat av: Elin

S Jag blev lite vilsen :D



Jag tycker du ska träna in honom på att stå, med och utan din hjälp. Försök även få lite vänner,familj att ta och känna på honom medans Måsen står fint, så han vänjer sig.

Kolla tänder, kolla kulorna, klämma lite på bakbenen osv.

2009-09-18 @ 15:43:51
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans]

Tusen tack för tipsen, vi ska ha allt i åtanke till när vi tar ett beslut om kastrering! Tack tack!

2009-09-21 @ 09:17:48
URL: http://gizmo-leeloo.se
Postat av: Trican

Tack för din kommentar. Det är så skönt att höra om andras problem med valpar också. För just nu känns det som om jag bara misslyckas och att jag är sämst i världen. Jag hoppas hoppas att allt bli bättre. Ja, snuffsar i hennes päls gör jag massa massa gånger, de luktar fantastiskt.=)

2009-09-21 @ 09:54:48
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: www.fluffmonster.blogg.se

Duktiga ni är som är ute och springer, jag sprang igår och trodde att jag var lite vältränad som alltid..Nej nej,jag hade träningsvärk imorse som hette DUGA,, hahah..att jag aldrig lär mig :)

2009-09-21 @ 20:12:54
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0