Tandtroll?

Just nu praktisktaget snöar det valptänder ur Mozarts mun..
Igår hittade jag en på golvet och tog ut en ur munnen som satt vääldigt löst...  När Siba var valp tror jag inte att jag märkte av att en enda tand lossnat...



Tänderna som lossnade igår, dem kanske bara fem-sex mm breda, men mycket större än dem första tänderna som föll ut.


Vilket vinnarleende ^^





Man ser rätt tydligt vilka som är valptänder och inte eftersom rötterna också syns på dem..


Dubbelgaddad!! Mohahah ^^
(något jag heller aldrig märkte när Siba var valp)


Vad har man egentligen för liv när man sitter och studerar tandlossning om dagarna ^^


Sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va härligt att slippa dem sylvassa tänderna! :)

2009-09-13 @ 15:42:18
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0