Person sök...

Testat att lägga små spår med Mozart. Har gått riktigt bra :)
Han fattade galoppen  fort och de enda problemet är att terrängen är lite jobbig för han.

Annars är det bra med oss. Förutom att Mozart har en tand som inte verkar vilja lossna fast dem under växt ut helt. Men den verkar inte störa på något sätt heller så jag avaktar ett tag till.

Även träffat två jättesöta chihuahuas idag! Men dem var så små! Mozart såg ut som en jätte brevid dem.
Vilket såklart gjorde att jag började fundera på vad jag skulle skaffa för ras som nästa vovve, jag är ju helt beronde. Jag ska iaf inte skaffa någon till förrän jag flyttat hemifrån, tre hundar åt gången räcker som ansvar och i kostnad. Även om jag skulle vilja ha ett helt gäng ibland ^^

Kommentarer
Postat av: Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans]

hehe tack tack:)

2009-09-16 @ 21:14:39
URL: http://gizmo-leeloo.se
Postat av: Paputen

Vilket hund-göra du måste ha med denna blogg.

Skämt å sido, Trevlig blogg man ser ju vad du tänker på hela dagarna...

P

2009-09-17 @ 03:44:41
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Okej, ja det verkar skitroligt :) Får se om det blir ngn utställning med Tindra. Mer sugen på agility eller ngt då hon älskar att GÖRA saker :) mer givande kanske!

2009-09-17 @ 09:45:21
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0